Munnen full

Ååhhh! Käkade just middag. Fan vad gott med blodpudding! Har inte ätit blodpudding på typ flera år. Nu blir det mera slappa, har nyss börjat harva igenom The Big Game med en god kompis...

David Williams ja. Han kom 2:a i World Series of Poker Main Event 2004 och fick 3,5 miljoner dollar för besväret. Han sägs även ha figurerat i helt andra sammanhang. På 2+2 finns en tråd som rätt omgående beskriver situationen.

Ja, okej. Han ska ha varit med i en p-rulle där hela handlingen gick ut på att han slickade rövhålet på en brud av lite äldre modell - LOL?!

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh vi har typ likadan godissmak!



Mmm, fast asså...om du tänker dig att jag kallar honom för El Maco och inte hans riktiga namn för att jag inte vill exponera honom i bloggen, hur stor är då sannolikheten att jag lägger upp en bild på honom?

Du kan väl lägga upp en bild på dig själv?



Mmm, men så är du ju typ kär i mig också. Är inte du lite gammal för mig, förresten?

2010-09-06 @ 10:01:45
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Ella

För all del, lägg upp en bild på honom. Då blir han glad.

Hah, jag skulle också gärna vilja se den.



För din blogg är ju sååå stor då? Jag har lagt upp en hel del bilder genom åren så jag talar av egen erfarenhet när jag säger att man blir igenkänd ganska sällan. Aldrig, om jag ska vara mer precis.



Aaaah så du förnekar inte att du är kär i mig?

Cuwte.

Hur gammal är du? Jag hade gissar på typ...30?

2010-09-06 @ 19:05:15
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Anonym

men åhh! Det borde vara förbjudet att lägga upp bilder på godis sådär!! :P fin blogg du har i allafall! :)

2010-09-12 @ 13:40:59
URL: http://www.kerstinbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0