Pissing in the moonlight


Tja vad säger man? att 4-tabla non-stop i flera timmar kräver sina uppoffringar. Prova själv att urinera i en PET-flaska så får ni se hur svårt det är!

Ännu roligare var att det skvätte lite på högerhanden så jag blev tvungen att springa till badrummet och tvätta händerna. När jag väl står där framför tvättstället så låter jag det varma, mjuka vattnet smeka mina händer några sekunder extra. Sen småspringer jag tillbaka till datorn och hinner precis se mina QQ autofoldas i en stor pott. Argh!

Från den ena vätskan till den andra. Det vankades nämligen soppa till middag. (STFU!) Min brud älskar soppa, nämligen.


Jag tog just en promenad i parken, så här vid 6-tiden på morgonen. Det slog mig hur lite jag uppskattar att slippa fara till jobbet vid den här tiden. Förut var det ju en våt dröm att kunna skita i allt och bara dra täcket över huvudet och somna i stället för att dra till jobbet.

Man vänjer sig och det speciella i situationen glöms bort precis som dag 2 på sommarlovet kändes jävligt mycket mer speciell än dag 38.

Åt vindruvor till efterrätt. Gröna > Röda!


Men, trött är jag hur som helst, så ni blir det sängen för mig. Vi hörs när jag vaknar i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0