Jag är en sucker

Så igår efter hockeymatchen bläddrar jag in på en annan kanal som visar film.

Nån dåre hade stoppat dynamit under en hiss och skulle spränga människorna i hissen om han inte fick en massa pengar. Okej, inte helt originellt. En av poliserna ser förresten ut som Keanu Reeves, fast ändå inte. Och den blonda polisen, är inte det han från Dum & Dummare? Nä... Fet chans liksom. Och verkar han inte lite väl plufsig för att vara med i insatsstyrkan? Skådespelariet är ingen höjdare, overacting och klicheer till höger och vänster. Dom räddar människorna i hissen. Men plötsligt är det nu en buss som ska sprängas om den inte håller minst 80 km/h. Tjejen i bussen ser också bekant ut. Haha, vilken jävla b-rulle. Hur orkar folk se på sånt skit.

Reklamavbrott. Jag masar mig till datorn och kollar tv.nu.

Speed. Jag har aldrig sett Speed, tro det eller ej. Men den har inte åldrats något vidare kan jag tala om. Men spännande är det, och Sandra Bullock är jättesöt. Givetvis ser jag klart hela filmen.

Med lite tur visar dom 2:an nästa fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0