Var ning

Till sist får synfiskarna betala för deras misstag och jag cashar ut på plus igen.
Nu ere dags att få några timmars sömn. Jag brukar nämligen intala mig att jag bara ska sova en 3-4 timmar och sen vakna upp lite trött men tillräckligt utvilad för att skallen ska funka. Men det slutar alltid med attt jag vaknar 7-10 timmar senare. Oj, Lixom. Men just den här gången blir det säkert heelt annorlunda...

Så nu ställer jag ACen på 21 grader och glider ner mellan lakanen.

Ninjaedit: Fortfarande kåt.

(Så säger jag iofs bara för att ingen törs/vill/whatever kommentera inläggen när ord som typ kåt eller stake är med i texten. Och kommentarar vill jag ju inte ha, hehe.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0