Par i Ess förlorar alltid?

Nej, jag har inte gått och lagt mig än. Sitter och läser på Svenska Spels forum om alla spån som tror att onlinepoker är riggat. LOL. Idioter. Hur orkar man vara så jävla trög?

Några citat:

"AA pocket är en jävligt stark hand, Utom på SvS. Förlorar säkert 60% av gångerna på den, endast på SvS!"

"Uppriktigt... hur många är vi inte som faktiskt förstår att det pågår fusk här???"

"Sant, förlorade ett inköp nyss tex med ess-hög flush mot straight flush. Det är ju inte omöjligt, men här är det tamej fan regel mer än undantag."

Visst, visst pojkar. Det är pappskallar som ni som betalar min hyra...



Kommentarer
Postat av: helena

Läser din blogg dagligen men är lite dålig med att lämna kommentarer så därför vill jag bara säga hej :)

2010-03-29 @ 14:28:00
URL: http://pompinella.blogg.se/
Postat av: Chocolate

Najs! Hej tillbaka :)

2010-03-29 @ 19:05:59
URL: http://chocoiate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0