Viva el México

Först tar vi tortillas och refried beans och värmer det i micron eftersom vi är slöa. Lägg gärna hushållspapper under tortillan när ni värmer så absorberas fukten av pappret..

 

Sen lägger vi till varmt, kokat ris ovanpå bönorna!

 

 

Steg 3, riven ost, isbergssallad, lök och tomat ovanpå riset.


 

Sen toppar vi med guacamole

 

 

Och creme fraiche

 

 

Ta-da så har vi skapat en fet 7-layer Burrito!

 


Och sist men inte minst, kalla margaritas.. Drick, ät och njut på..

 

 

En fin strand med skönt sällskap. Ahhhhh..

 


Kommentarer
Postat av: Ella

Jag tycker inte om burritos. Eller margaritas. Eller dig.

Du får nog hitta någon annan att ta med till den där stranden.



Har jag förresten gett dig tillstånd att använda den där bilden?

2010-10-27 @ 07:08:16
Postat av: Sandra

sv: Ja det har jag, hur visste du det? haha

2010-10-27 @ 12:35:30
URL: http://sandraso.devote.se
Postat av: Chocolate

Varför bemödar du dig att komma hit då? Jag tycker att du är en intressant person, men om du känner dig nöjd med dina val så respekterar jag det.

2010-10-27 @ 19:36:03
URL: http://chocoiate.blogg.se/
Postat av: Ella

Suck. Blev du sur nu? Var inte sur. Jag är bara van vid att få som jag vill hela tiden och när jag inte får det så...tar jag till den sidan.

I'm saaaaahrrreeeeyyyy.

Jag tycker alltså inte inte om dig.

Däremot tycker jag faktisk inte om burritos. Eller margaritas.

2010-10-27 @ 21:04:55
Postat av: Chocolate

Om du säger till människor att du inte gillar dom så får du räkna med att dom faktiskt tror på dig. Vad förväntade du dig?

2010-10-28 @ 09:04:31
URL: http://chocoiate.blogg.se/
Postat av: Ella

Att du efter att ha läst min blogg så pass länge skulle förstå att min humor är åt det väldigt dryga hållet. Jag dissar folk hela tiden. Du måste väl förstått att jag faktiskt tycker det är kul att prata med dig. Jag gör ju inget annat än tjatar om att du ska logga in på msn?

2010-10-28 @ 11:14:36
Postat av: Chocolate

Visst, jag dissar ofta folk när jag pratar poker med dom. Men om jag körde samma sak med dig så skulle du få tuppjuck! Och nej, du verkade inte ha särskilt kul senast vi pratade på msn..

2010-10-28 @ 14:04:34
URL: http://chocoiate.blogg.se/
Postat av: Ella

Vännen, jag har inte haft en enda ledig dag på snart fyra veckor. Jag ska lämna in min första stora uppgift idag och jag har slitit stanhårt med den. Jag var asförbannad på El Maco och jag skulle upp fem morgonen därpå. Jag skulle inte haft kul om jag så suttit mitt på en föreställning med Flight of the conchords.

2010-10-28 @ 15:26:15
Postat av: Chocolate

Jo, det kan jag förstå! Hang in there bara så kan du vila ut under helgen :)



En kompis är på väg förbi, vi ska ta tag i helgshoppingen tillsammans. Till fots dessutom.

2010-10-28 @ 17:37:23
URL: http://chocoiate.blogg.se/
Postat av: Ella

Mmm, ska hem imorgon. Längtar.

Till fots? Hah, hur brukar du shoppa annars egentligen?

2010-10-28 @ 22:09:20
Postat av: Chocolate

Helst med en Mercedes..

2010-10-30 @ 04:58:17
URL: http://chocoiate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0