Lasermannens hemlighet

Tidigt på morgonen en helt vanlig tisdag ...eller onsdag. Jag vet inte och tänker inte kolla efter.

I alla fall så gar jag ut en snabbis för lite frisk luft. Kallt och skönt är det och bilarna kör saakta. Ingen har orkat stoppa på vinterdäcken än, jag själv medräknad.

Det ser verkligen mycket vintrigare ute när det har kommit lite snö. Det är nästan så man känner julstämmningen krypande. Även om jag personligen är ordförande i våga-vägra-jul-före-december-klubben.

Min teori är förresten att lasermannen är smygmedlem i samma klubb. Den verkliga orsaken att han sköt dom där människorna är inte att dom är invandrare - nej nej. Den riktiga anledningen att dom hade plockat fram julpyntet redan i oktober! Helt rätt av Herr Laser if you ask me.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

bra tänkt där ;)

2010-11-10 @ 15:03:05
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: fridolina

Jag vägrar också jul före december. Tror jag.

2010-11-14 @ 15:10:34
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0