Fredagshelvete

Översettad på turn, guud så härligt. All in!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Provade att göra det men då dog hela maskinen istället. Men nu har fastighetsskötarn fixat det! Tack för tipset iaf :)

2010-11-05 @ 14:57:44
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: E

VEM FA-AN ÄR DEN DÄR ELEONORE?! VA?! Är hon din brud? Är hon det eller?!?! VA?! Är det därför du inte loggar in på msn eller?! VA?!

2010-11-05 @ 19:20:59
Postat av: Chocolate

Måste vara minst 8:1 på att du inte levlar.



Förutom det så veet du att jag hade rätt när jag läste din själ angående antalet sängkamrater.



Inte lätt att vara bäst, men man vänjer sig.

2010-11-06 @ 06:12:53
URL: http://chocoiate.blogg.se/
Postat av: E

Var det det här du ville att jag skulle kolla din blogg för? Ovärt much?



Förresten så drömde jag om dig. Igen. Och jo, även denna gång ville du döda mig. Jag pratade med dig på msn och så börjar du säga saker som att du liksom...ser mig på riktigt. Och så blir jag mer och mer rädd så jag hämtar en kniv och du bah fortsätter. Sen kommer min roomie hem och jag ska hjälpa henne bära in kassar från trapphuset och då inser jag att min roomie är DU och att om jag går in i vår lägenhet kommer du döda mig. Så jag springer därifrån typ. Sen vaknar jag, kl 4:20. Livrädd.

Det freaky: Den var jävligt äkta, drömmen. Särskillt flykten. Massa detaljer från hur det ser ut här. Var som att jag verkligen var där.

Det ännu mer freaky: El Maco kommenterade min facebook kl 4:30 imorse. ... ...

Det allra mest freaky: Jag är nu övertygad om att mina drömmar vill säga mig något om dig.

2010-11-06 @ 11:20:56
Postat av: Chocolate

Nee, jag bara glömde att lägga upp Black and white. Du vet, som du (påstår) att du är.. not so much viktigt.



Ja.. Dina drömmar vill säkert säga nåt. Men inte är det nån som ska dö iaf. Hoppas du har lugnat ner dig nu :)

2010-11-07 @ 18:02:52
URL: http://chocoiate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0