Skulle inte tro det

Glass till frukost är den enda rätta när det är varmt ute. Jag glider iväg till affären... Big Pack hittar jag, men strutarna då? Springer runt i flera minuter innan jag tvingas fråga en som "jobbar" där.

- Nä, dom är slut, tyvärr!

Jag tittar misstänksamt på henne och tänker vaddå slut... Men jag vill ju ha!
Så jag traskar vidare till kassan och frågar en annan löneslav. Och tänka sig.

- Ja, det finns på den-och-den-hyllan.

Mycket riktigt, där finns massor med strutar. Nu vet jag inte riktigt var jag ville komma med den här historien. Men är det någon man lär sig när man kommer ut i riktiga livet så är det att man inte kan lita på nån enskild individs tolkning av sanningen. Och kom nu inte och säg att pokerspelare inte lever i verkligheten.

Är det någon som säger nej så finns alltid det någon annan som säger ja.


Nu ska jag ut i solen ett tag!




Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

sv; håller verkligen med dig!

2010-05-23 @ 12:50:55
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0